Sunday, November 13, 2011

Cita-cita aku ingin menjadi Doktor Nutritionist


Assalamualaikum..(ceh,tiba-tiba jadik imam muda pulak aku ni,padahal entry sebelum ni nak bagi salam pon lupa)..

Apa itu nutritionist??
nutritionist itu adalah Dokrot pakar permakanan..

Terkejot tak,terkejot tak aku nak jadi doktor pakar permakanan...yelakan,korang tengok aku ni pun macam orang suka merepek kat blog ni.Ada jugak orang menggelarkan aku "budak pelik"..adoaiii..
Aku budak biasa jerk kott..

Macam mana??
anda sudah yakin dengan aku apabila melihat gambar photoshop aku ni..sesuaikan aku jadi doktor..hoho
Kepada mak mentua di luar sana,selepas tengok gambar ni,bolehlah bawak berbincang untuk aku dijadikan calon menantu mithali.Yang suka pakai baju ketat-ketat boleh bla!!..i nak yang wanita solehah jerk ok..

Merujuk kepada tajuk diatas,(ceh,mcam nak tulis surat rasmilah pulak)..
kenapa aku nak jadi pakar permakanan ni,sedangkan aku ni takdelah ciri-ciri orang yang mengambil makanan berkhasiat.. 
Aku pulak suka sangat makan makanan yang berkolestrol nie,ada hati nak jadi nutritionist..

hehe Sebenarnya..aku memasang cita-cita ku ini kerana aku mempunyai azam untuk mengubah rakyat dan kanak-kanak di Malaysia ini untuk masalah Obesity.
Kesian aku tengok abang-abang pak cik-pak cik yang gemok sampai jalan pon macam kartun teletubbies.



kesian orang kat atas ni.Nak kata seksi,Atok aku lagi seksi.. 


Kesian bapak dia yang kurus kering tu.Angkat anak dia macam angkat kayu balak..


    Oleh kerana itu kawan-kawan ku yang dihormati sekalia.Ayuh!!! ayuh!!! Ayuh kita mngayun langkah untuk mencegah rakyat kita daripada mengambil makanan yang berkolestrol dan berlemak.Jauhi Obesity,sayangi sayur kangkong.!! *amacam,sesuai tak aku  Jadi Perdana Menteri Malaysia..horhhorhhorh..


    Hapuskan perasaan nafsu gajah ini!!!

    INI BUKAN SEKSI!!!
    tapi SEKSA!!!

    sekian..
    Dr.Shazrizal Shahmy melaporkan...

    Ambil cerita ini untuk diambil pengajaran..kalau dapat lahh:
    v
    v




    4 comments:

    Rajin-rajinlah komen yerr

    Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...