Friday, November 25, 2011

Ciri-ciri wanita Yang Cantik


Setiap orang ada citarasa masing-masing.Citarasa aku lain,citarasa korang lain.Tapi kalau citarasa aku sebagai seorang lelaki,takkanlah lelaki lain membantah citarasa aku ini.ermm....jom baca,


1.SENYUMAN MANIS TANPA GULA

ok,aku memang suka kalau ada perempuan itu memiliki senyuman yang manis.Walaupun dia tu nampak biasa,akan tetapi kalau dia dah senyum,semuanya nampak cantik..


2.PEMALU

ok,kali ni cukup mantap.Cuba korang bayangkan..kalau Boyfriend cakap kat Girlfriend dia.. "Jom Dating kat tepi Tasik Titiwangsa".Lalu GirlFriend dia balas.. "Malulah..berdosa!!"


3.PEMBERSIH

Pakaian bersih,gigi putih dan bersih,ketiak tak basah dan berbau,kuku mestilah bersih.Semuanya bersilah.Kalau pakai emas murah pun nampak mahal.Kalau wanita itu muka cantik macam artis Hollywood  pun kalau pengotor...tetap muka macam Wood (kayu)


4.BERTUDUNG

Wanita yang bertudung ni kan,sangat cantik dan riang.Kadang-kadang boleh buat ramai jejaka tertawan dengan si wanita oleh kerana tudung yang cantik dan kemas.Tapi,aku tak suka tengok wanita yang pakai tudung yang berkelip-kelip,serabut,ada sarang tebuan.Sangat rimas bila memandang.Kalau nak berfeshen,biarlah dengan cantik dan kemas..


5.Pendiam

Aku tak tahu kenapa, bila aku tengok wanita yang pendiam ni kan.Terselahlah kecantikannya.Lebih-lebih lagi bila kita tegur dia..lepastu dia senyum manis kat kita..WAAaaaAAAhhhHH...cairrrr~~





11 comments:

  1. ciri2 aku.takde dlm senarai..tidak!!!..nmpaknya,memang sah aku hensem.

    ReplyDelete
  2. Salam Shazrizal....

    Err... Terasa macam Shaz tulis ciri2 yang ada pada Sis je... Serius!~ Semua tu ada pada Sis... (^_____^)V

    ReplyDelete
  3. Nurul : hehe..

    Nisa: ko perempuanlah!! jangan berangan nak jadik budak hensem..aku boleh rr..

    Sis: yeke?? nampaknya sIs NI ketegori wanita cantik lahh kan..Auww!!.. nak no phone bolehh..hehe

    ReplyDelete
  4. setuju!
    tapi pling setuju yg bertudung!


    dah followed blog nieyh!

    ReplyDelete
  5. hikhik..nice one!! thumb up..wink winkk :p

    ReplyDelete
  6. wanita berkerudung juga bakalan jadi wanita tercantik dihadapan alloh.

    ReplyDelete
  7. saya setuju gan sama ciri-ciri wanita cantik itu berkerudung

    ReplyDelete
  8. bertudung tukar kepada menutup aurat

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...