Tuesday, November 8, 2011

Apabila aku sudah gila berPosing..


Masa aku pergi lawatan sambil Belajar di Unervesiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) kat Perak..aku banyak dapat pengetahuan dan pengalaman kat sana..Walaupun nampak abang akak kat sana skema-skema belaka..maklumlah,bakal guru lah katakan.

Di samping kami belajar...apa lagi..aku pun berposing sana sini..jom tengok sikit..




*market arr muka kawan aku sorang nie..

*tengah tengok mamat bangla jual kuih..


*smileeee



*memang terbaik arr..
Khairi kawan aku yang ambil..gila cool..

*tiba-tiba ada gambar budak perempuan pulak..



*hebatkan hasil karya tangan seni aku yang menakjubkan..walaupun lukisan tu bukan aku yang lukis huauhau



*smart tak gambo nie..aku rasa smart sebab model gambar ni aku..

*???????


Lepastu kitaorang pergi kat Balai Seni Negara kat KL..posing lagi..hehe



*Tiga orang guru yang tak bertauliah sedang mengajar ilmu hisab...

*lagi gambar guru  yang tak bertauliah..

*ceh budak tiga orang ni dapat bergambar dengan Pelancong dari Korea..Ada mak kesahhh



*terima kasih kepada jurugambar yang bertauliah dan berbakat..Khairi Khir (gambar)


Lepastu kitaorang keletihan dan tidoOOOOOooOO!!




10 comments:

  1. yang gambar kau cakap smart tu memang serius smart sebab kau kelihatan sedikit kurus dan ehemm eheemmm comel? HAHHAHAHHAHAHHAHAA

    ReplyDelete
  2. @ekabukanmakcikkau.ko ni..buat idong aku kembang plak..mhahahaha!!

    ReplyDelete
  3. untungla kau dpt p UPSI dik oiii .. hahaha . blaja rajin2 tau :) btw pose pose kat atas ni cool ahhh . pling smart bila tangan pgg spek mata tuh hehehe :P

    ReplyDelete
  4. @Syuhada Sharifhaha..aiskrim tu,rotinya macam batu bata..kerass..

    ReplyDelete
  5. hahah,,,enjoy dude,,,posing maut uh,,,muka teletubbies

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...