Saturday, October 29, 2011

Tak sangka selama ini aku ada bakat dalam bidang Mak Andam...what!!??


Oleh kerana lama tak update sebab busy melayan artis-artis terkenal dari dalam mahupon luar negara yang asyik-asyik call i sebab nak i jadik mak andam diorang..What the fish!!..aku nak Mekup oprah winfrey ok,bukan mekup Zizan Raja lawak.Tak standard mak..auww!!

Nak gosip...?? jom bergosip..uuu

Baru-baru ni kan you,i ada mekap artis terkenal dari korea..alahhh yang semua Perempuan kat Malaysia ni tergila-gilakan dia tu..ermmm nama dia Nikhun..cute woo..Ari tu dia call i suroh jadik mak andam dia untuk Majlis sunat anak Sedare dia.I mekap dia cantik-cantik tau..auww




..
.
.
.
.
.
.
.
.
mekap...
.
.
.
mekap...
.
.
.
mekap...
.
.
.
.
.
.
oh! nak blusher sikit...
.
.
.
.
mekap..
.
.
.
.
mekap
.
.
.
.
.
Amikkan gincu..
.
.
.
.
mekap..
.
.
.
.
.
Ok dah siap nikhun!


!!TaAArAAA!!
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Nikhun memang cantik ok..jeles i..uuu


P/S:Kepada peminat nikhun.Sorry-sorry,sorry..huhu..jangan marah eh..Caboooottttttt!!!!

23 comments:

  1. haha..macam anak patung dah..hahhhahahahha

    ReplyDelete
  2. haha , habis muka nichkun .
    cantik sungguh :)

    ReplyDelete
  3. @syarifahsidrusmuka nikhun memang mcm tu..putih giler..ditambah lg dengan rambot lady gaga..pehh muka patonglah nampknya..

    ReplyDelete
  4. @Hana Ayratime kasih-ime kasih..awak nak tempah ke?? saye on jerkk..huhu

    ReplyDelete
  5. better muke dier x yah make up! kesian nikhchun oppa ... hehehehe

    ReplyDelete
  6. yeee...comel nichkhun :D
    yang muke asal handsome+cute...
    gambar bawah comel+cantik....
    hohohohohoho ><

    ReplyDelete
  7. @Yuyuntau x perr..cute rr muka dia..macam budak-budak comel gitu..

    ReplyDelete
  8. @miss nino .hihihi..saya dah follow blog kamu ke belom??

    ReplyDelete
  9. sungguh !
    lawakk gilaa. HAHA.
    chop chop. tapi tengok gayaa awakk macam agak BER-bakat lah me-make-up-kan orangg. heee.

    ReplyDelete
  10. woihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh . okay okay dulu je aku suka dia skang memang tak lah kalau aku suka lagi memang kaki aku kat muka kau . memang sangattttt

    ReplyDelete
  11. @husnul.lailiapa lg..call lah saya untuk makeup awak plak...this is my number 012-35463772654444 tepon-tepon x dapat..

    ReplyDelete
  12. waaaaaaaa my hubby nichkhun !! apa kau conteng kat muka nic ni . sob sob sob T_T. meh sini tuan umah , aku tolong makeup kau pulak hehehe ,

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...