Monday, October 24, 2011

Siapa Kata facebook tak boleh belajar..

SPM Facebook Study Group: SPM Exams are just around the corner! Are you well prepared? Not to worry! Join the SPM Facebook community now to share discussions and get last minute tips! Find out more here to combine your Facebook study with Astro Channel 602.


HalooooOOO... Assalamualaikum..

Hari ni aku nak bincang sikit tentang Pelajaran.HA!! siapa kata berfacebook tak boleh belajar??siapa kata??

Untuk Korang yang SPM..jangan lupa,bila korang dah berfacebook tu..alang-alang tu buka facebook "SPM FACEBOOK STUDY GROUP"

Tutor TV SPM
(untuk nak buka facebook tersebut.sila klik gambar..)


memang berguna sangat-sangat nota dan video yang dibagikan kat situ..

SO!! apa lagi..bukak lah facebook anda dan Study!!!

P/S:setiap kejayaan itu,ada dimana-mana....


1 comment:

  1. tpi budak zaman skrng..tlh menyalahkangunakan fb...hehe

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...