Friday, October 21, 2011

BorOsnya Aku....


Kenapa...
kenaaapaaaa....
keeenaaaaapaaaa......
!!!KENAPA!!!


nguwaaaaaaa...duit aku dah abis.duit blog pon dah abis.Duit raya lagilah habiss...Kini aku menjadi papekedana.Satu sen pon takda.Macam mana aku nak kawin nie...(umur baru 16 tahun nak kawin!! kasik penampo baru tahu)..

Kenapa bila aku nampak makanan yang sedap jerk,aku beli walaupun makanan itu mahal..

Kenapa bila aku nampak kek coklat jerk,aku mesti beli!!!


Ini semua sebab mentaliti aku yang tak cukup kuat bila nampak makanan yang sedap.Patotlah semakin hari berat badan aku naik 1 Kilo.Nak diet?? malaslah... aku belum tahap Obesity lagi,buat apa nak diet..kih3..

Tapi aku memang masalah nie.Takde duit ni lahh!!!
Boros gila aku nie..

dah3...mulai sekarang aku nak cuba jimat cermat.

P/S: Jimat cermat itu amalan mulia.




3 comments:

  1. ehh..sme r kite..boros gk..pantang ad duit...msti nk mkn sdap2..hehe

    ReplyDelete
  2. Eyda: betol tu betol...susah tol tahan nafsu makan nie..ish3

    ReplyDelete
  3. aah. btul3!! sya ska hbiskan duit kt mkan. lg puas!:D pastu bdn naik, duit pon krus. haha!

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...