Friday, October 28, 2011

Berbasikal ke sekolahlahlahlah..


Salam semuanya..huhuhu
Ari tu kan ada kawan aku cakap ngan aku..."Tak penat ke naik basikal kat sekolah?? ko kan dah besar,Naik moto jelahh"..ewah3, sedap jerk mulot longkang ko tu..ko pikir,ko dah besar panjang,basikal kau ketepikan.Damn, hahaha..Motor kapcai kau tu lawa sangat ke sampai nak sindir aku macam tu.Gila sakit hati jiwa aku ni!!

Takpe,oleh kerana kau tu kawan aku,aku jawab soalan kau tu wahai sahabat ku..eerr

Firstly,memang penat aku pergi sekolah 2 kilometer dari rumah ke sekolah hari-hari pergi dan balik naik basikal burok.Basikal aku  yang cantik sudah dicuri oleh penyangak setan gondol!! memang shiall punya penyangak!! sebab kau,Bapak aku tak belikan basikal baru untuk aku..muwaaaa!!!

Kelebihan naik basikal ni kan,semasa korang letih kayuh,korang dapat menghilangkan streess dan tekanan yang berada dirumah dan sekolah.Betoiiii cakap aku.Kalau cikgu marah ko kat sekolah...cepat-cepat ko kayuh basikal laju2..gerenti hilang kau punya strees.

*Jatuh basikal tu,sudah menjadi kebiasaan bagi aku.Terutama sekali time hujan,time tu lah  manusia jatuh dari basikal..hark,hark,hark

Bila kau tengah naik basikal.Segala permandangan korang dapat dirasai dengan cool.Macam hari tu kan,aku tengah kayuh basikal,lalu keluarlah seorang Apek cina ni tengah berjalan depan aku.Sedang dia tak perasan yang seluarnya terkoyak 5cm besarnya..hahahaha..nampak garisan kutub selatan dia.

Naik basikal boleh kuruskan badan anda yang gemok.Oh,sungguh benar ini fakta..hakikatnya,aku menjadi model penjagaan badan di U.S.[eh"]

*pak cik...pak cik sihat tak??

Lagipon,tak lama lagi,aku dah naik moto dahh..sebab aku dah ada lesen yoooo!!
tapi belom amik lesen komputer lgi..tumggulah lepas final exam.Subjek Kimia pon aku tak exam lagi.




No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...