Tuesday, October 25, 2011

5 makanan Yang Pantang aku nampak...asal nampak jerk,aku beli..

Terima Kasih kepada Ila kerana menanyakan soalan itu kepada aku..


ok..





Yang Pertama:KEK COKLAT





slurpppp~~~ oh sedapnyaaa..rasa nak makan jerk komputer ni bila nampak kek coklat nie..slurpppp~~~

AAARRRRRRHHHRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nak makan kek tu!!!!!!!!!!







YANG KEDUA: AYAM GOLEK





!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"OMG"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seksinya ayam tu..i want eat them!!! yumm~~







YANG KETIGA: NASI AYAM HAINAN




ohh tidakk...aku tak tahan dengan entry ni..aku mahu pengsann!!!








YANG KEEMPAT: BANANA SPLIT




Serius!! memang sedap kalau makan banana split dengan kuah coklat dengan Vanila ice cream..ohhhhh pengsannn~~~







Yang KELIMA:AYAM GORENG




Aku sudah pengsan sambil air liur ku meleler...~~~~~~~




P/S:Selepas anda membaca entry ni,penulis blog ini sedang pergi ke kedai untuk membeli kek coklat dan ayam golek berhampiran..


10 comments:

  1. eyda suke ayam goreng...nyum3...hehehe

    ReplyDelete
  2. @Eyda Daniasamalah kita..uuuuu melelehh air liurr..

    ReplyDelete
  3. banana split .. kek coklat .. yummy sedap2 kalau mkn time hujan ni :)

    ReplyDelete
  4. sume pon feveret sye kecuali banana split sbb sye xsuke pisng...nyummmmm.........nk pg kdai jap bli kek,ayam golek,ayam goreng kfc..nasik ayam esok..kiki

    ReplyDelete
  5. @ezainazpergi sorang jerkk...belikan saya sekali..wuaaaa

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...