Monday, September 12, 2011

I Love Them




Aku Join Contest ni.Korang pon join lah sekali yerr..
(Click Gambar Untuk Join)


Semenjak aku putus cinta dengan Lisa Surihani bukan nama sebenar yang telah mencurangi aku setelah dia couple dengan Yusri KRU, aku seperti orang gila...gila harta,gila meroyan,gila talak bla,bla,bla,bla,bla.
Last-last,akibat terlalu stress aku makan banyak-banyak sampai aku gemuk..nguwekkk..
Kini ramai kawan-kawan aku panggil aku budak gemuk.Bila aku datang sekolah jerk..diorang akan cakap......


Aku berasa sangat sedih sekali..kawan-kawan aku mengejek aku,tapi aku tak kisah sebab "I Love Them", uwekkkkkkkkk,

Setelah lama aku gemok berbulan-bulan,Setelah aku berjalan-jalan,tiba-tiba aku ternampak satu awek cun yang sebijik macam Maya Karin tengaah bergaduh dengan Jantan Rock..


Lalu aku selamatkan dia.Sejak hari itu,aku mula bercouple dengan Maya Karin.Perasaan cinta yang berputik di hati ini seperti taman yang berbunga-bunga.I Love her..ada sesekali dia ajak aku untuk kuruskan badan..


sungguh romantik kan..
Tapi malangnya,hubungan kami tidak lama,Maya Karin sebenarnya Pontianak harum sundal Malam.Manusia takleh kawin dengan Pontianak.Haram..



Walaupun Lisa Surihani Mencurangi aku dan Maya Karin sebenarnya Pontianak..
aku tidak terlalu membeci mereka.Aku tidak berdendam pada mereka.


KERANA...
-
-
-
-
-
-

"I LOVE THEM"




4 comments:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...