Thursday, September 8, 2011

DiHantui Kolestrol..


Salam..

hermmm...macam biasa,ramai manusia berhampiran aku seakan-akan jeles dengan kehadiran aku.Badan aku yang kurus dan taff ni pown ko panggil Gemok..muahahahahahaha!!!
Diorang ni sume dengki tengok aku...Badan kau yang gemok,ada hati nak ejek-ejek aku..huh!!


SEMINGGU KEMUDIAN~~~~

YAAAA ampuunnnn!! selepas beraya ni,badan aku semakin buntal dan dan gempal.Perut ku sudah mula memboncit dan pipi ku semakin Chubby,Berat badan berapa kilo tak payah cakaplah..malu aku,Aku rasa timbang tu yang rosak.yeke rosak?? entahlah..

sejak dua menjak ni aku makan banyak sangat.Maklumlah...Hari Rayalah katakan,..pergi umah sana,MAKAN..pergi umah situ, Makan.Adoaiii..kuih sedap2 plak tu..lepastu open house keliling telinga yang aku datang.Makanan dia memang membuatkan perut aku menggeroncang..Aduhh..memanglah berat aku tambah..
Kawan-kawan kat sekolah pon panggil aku gemuk.Family aku pon samerr...
Tapikan..
TAPiiiiii...
ermmmmmmmmmmmmm
tapiii.........
herrmmmm tapikan,





ADA AKU KESAH..gemok kerw..kurus kerw..janji aku syokk..

yg penting sekarang ni,aku nak jaga permakanan aku.dan jaga kesihatan aku..
aku akan pastikan kegemukkan ini adalah sementara..Muahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..

letihhh aku ketawa..muahaha..adooii~~

jap2..ni aku nak kenalkan dengan awek k-pop baru aku ni..



Comel lah weyyyy...


3 comments:

  1. Haha..,macam stress jerk Jal..,kih3

    ReplyDelete
  2. ehehehe....sy nak gemuk ^^

    http://zareliqaafiqa.blogspot.com/2011/09/salah-ke-kalau-kurus.html

    ReplyDelete
  3. Mq lagi la gemuk...punye suke la bdan sy..hahahahah

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...