Wednesday, September 28, 2011

Dengor Orang Ceramah sebelum Ambil lesen, macam berada di artatika!!


Salam semua,... Sudah lama aku tak update blog ni.huhuhu..
 Hari tu aku ada amik lesen motor dekat Bakri,Muar johor sana tu.Bersemangat giler aku pergi sana semata-mata nak ambil lesen motor.Rupa-rupanya kita kene dengar ceramah dulu.adoaaiiii..

Masa aku datang kelas ceramah tersebut,aku adalah orang yang paling lambat masuk kelas.Baru first time dah datang lambat.Malu jerk aku bila mata diorang semua terpanah dekat aku..Aku ni kira menggagu diorang lahh kan.Nasib baik dia tak halau aku.muahahaha..
So bila aku datang lambat,aku terpaksa duduk di beeeeeeeeeeeelakang sekali.Mula-mula aku suka lah duduk belakang kan,sebab nanti Tuan ceramah takde tanya apa-apa nanti kat aku,kalau dia tanya mampos aku nanti,aku dah lah tak tahu bende pasal jalan raya ni.Bab lampu hijau jalan lampu merah berhenti tu aku tahulah..

Tapi lama-lama kelamaan....Badan aku mula membeku dan keras macam kacang soya.
Sial lahh!! air cond tepat-tepat belakang aku.Laju pulak tu.Tangan aku dah menggigil dah ni.Itu belum aku nak melepaskan hajat kecil aku ni lagi.Kalau terkeluar..kan susah tahap gaban.Malulah aku.
Dalam satu masa tu,aku betol-betol tak tahan, Air Cond cilakakk kat belakang aku ni terus keluarkan angis sejuk yang tahap melampau.SEJOKKK!!!...aku macam nak mati beku kat belakang ni ha!!...




Nasib Baik Tuan Penceramah tu tak boring bila berceramah...kalau tak, beku lahh aku dibuatnya..



6 comments:

  1. haha... sama la..
    pada yang x stanby sweater tu mmg kesian sangat

    ReplyDelete
  2. haha sama lhaa masa dedolo..sejuk jggn sakap bebanyak r.

    ReplyDelete
  3. @Athirah ' S sejuk gilerrrr...saya dok blakang sekali plak tu...eeee

    ReplyDelete
  4. lepas ni jangan datang lambat lagi tak kira ke kelas ke kerja ke masjid ke

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...