Tuesday, August 9, 2011

Kisah Jiwang Dari Aku


Bila dia terlintas di depan aku,aku rasakan bulu roma aku naik secara tiba-tiba...ku pandang wajahnya,ku rasakan ada Kek Chocolate manis di matanya..


Setiap kali aku pandang dia dari jauh,ku pandang malu-malu tanpa pengetahuan dia..
walaupun kami tidak pernah berbual dan jarang berjumpa, tapi hati ini merakam pancaindera senyuman dan ketawa dia..
dia senyum..
itulah riak wajahnya yang aku baru sahaja kenali..
dia marah,sedih,malu aku belum ketahui riak wajahnya..

Dia ibarat Bulan disemai cahaya suria dan bintang,
matanya semerdu kasih Siti Fatimah,


Dia pendiam,
pemalu,
tegas,
Dan berilmu...

siapakah dia??
aku pun tak tahu..
ini rahsia yang aku dan Allah sahaja yang tahu..



No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...