Sunday, August 14, 2011

Kenapa Senyum Saya Tak Cantik


Ada satu kisah ni, 
ada seorang perempuan yang paling kaya dalam satu kampung ni...nama dia Etek
dah lah kaya,pandai dan cantik..
Tapi takde sorang lelaki pun yang suka kat beliau..

"kenapa orang tak suka kat aku!!! kenapa!!...aku tak nak jadik ada dara tua nanti..aku kan cantik,lemah lembut dan pandai...tapi kenapa wahai kaum lelaki semua, korang takde nafsu kerw kat aku..." cakap Etek sorang-sorang di bilik tidurnya..


Pada suatu hari..Etek terjumpa seorang budak lelaki...dia senyum kat budak itu...
lalu budak itu termuntah darah..
dia pun pelik....dan teruskan perjalanannya..


Dia jumpa seorang Pak cik tua yang sedang berjalan perlahan-lahan disebabkan  kakinya yang sudah reput..
Etek pun senyum kepadanya..
Lalu Pak cik tua tersebut ketakutan dan berlari sepantas larian Cristiano Ronaldo..


Apsal ni!!!! apsal semua orang tak suka aku senyum!!!
korang suka tak senyuman aku...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


"I LIKE MAT REMPIT"


p/s: hehe,aku takde keje nak buat apa..keh3

5 comments:

  1. kalau saya kaya, tp rupe hodoh macam ini, akan saya guna harta yg ada, untuk ubah dri ini..

    tp, dalam islam d larang sama sekali ye kaja haruna~~ huhu...

    hahahahah

    ReplyDelete
  2. dia nie mesti pakai botox.haha (sangka buruk giler bell nie) ;p

    ReplyDelete
  3. Ok! Saya terasa lah mcm ni, gigi saya dah lah tak lawa, muka pun tak cantik :(

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...