Saturday, August 13, 2011

Kanak-Kanak zaman Sekarang semakin Hyper Active



Salam..

Semenjak akak aku berpantang selepas bersalin kat umah aku ni...ada dua budak yang nakal..2 budak tersebut adalah anak sedare aku sendiri..diorang sangat hyper active dan terlebih makan JaJan..


NurSabrina Bt Rahim
Nakal..
Suka bercakap (kecoh satu rumah dengan suara dia)
Tak reti duduk diam
ngada-ngada dan gedik
suka menjerit
peramah
Hyper Active
Pandai Legakan kemarahan orang
Sweet
Suka menolong orang terutamanya aku
dan selalu melindungi adiknya


NurMaisara Bt Rahim

Comel bila senyap
pendiam
suka menangis...kalau menangis mesti nak jerit-jerit...kuat gilerr...pecah gegendang telinga aku.
manja
suka makan...makan apa saja..yg bestnya...dia suka makan durian
selalu ikut apa yang akak dia buat
selalu rampas akak dia punya mainan
suka tumpahkan air kat lantai...(menyampah betol aku)
Bila sakit perut...agak menyengat bau di hidung..hehe


itulah serba sedikit yang aku boleh berkongsi..
aku kadang-kadang dibuli oleh mereka berdua...agak terjatuh air muka aku..

ada masa tu Sabrina conteng lukisan aku yang paling cantik...memang aku geram!!!!
aku cubit dia (Sabrina) sampai menangis...puas hati aku..tapi lepastu aku pujuk dia balik..hehe...baik tak aku..
lepastu pulak dia ni tak reti duduk diam..berlari sana sini...kalah pasukan pelari atlet Kampung Sebulu (>_<")..
cara nak diamkan dia adalah...PENAMPO!!! dari aku...then dia akan masuk bilik dan menangis sorang-sorang

Yang si Maisara plak...bila aku dengki sikit...dia akan menangis dan menjerit sekuat hati...sakit telinga aku..lepastu pulak mak aku marah-marah aku sebab dengki dia..sungguh tidak keadilan disitu..

Dulu si Sabrina ni suka panjat dinding kat umah aku..


e.e..ee...anak sedare sape lah ni..hehe

uuuuuu~~~


posing ni aku yang ajar...huhu~~

akak dia memang mcm tu..

apa apa pun diorang ni memang best..
seronok jaga diorang walaupon adik beradik aku yg banyak kali jaga diorang...
diorang ni kecoh dan sporting...
tak sabar nak raya dengan diorang..

korang ada anak sedare yang comel dan best tak??
sharelah kat aku..
nak tahu jugak macam mana korang handle budak-budak kecik..




2 comments:

  1. saling x tumpah perangai macam ko..

    ReplyDelete
  2. hahaha nak handle budak kicik ni..
    kenal pasti apa dorg suke.cam aku, anak2 sedare suke tgk upin ipin.
    aku bukak ar upin ipin..pastu dorg melekat, aku pon main laptop.hahah

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...