Monday, August 15, 2011

!!Entry PANAS!! penulis BLOG BERSARA SEMINGGU!!


Mulai Hari ini,saat ini dan detik ini..
aku nak mengulangkaji pelajaran..
aku tak nak bukak Facebook..
dan aku nak cakap..


!!AKU BERSARA DALAM MEMBLOGGING SELAMA SEMINGGU!!


agak sedih untuk meninggalkan blog kesayangan aku ni..
tapi aku terpaksa berkorban demi Pembelajaran aku..


Teruk gilerrkan markah Kimia Aku..


Aku punya Pelajaran semakin menurun..Teruk dan sangat mendukacitakan..
Semua soalan senang..aku tak dapat buat..malunya!!.
Tadi ada budak Form 2 tanya aku pasal soalan metamatik...aku tahu soalan tu senang...tapi, aku tak dapat jawab soalan tersebut..merah padam muka aku depan budak Form 2 tersebut..



berUsaha!!


Aku juga telah dicabar oleh 2 budak kawan aku yang duduk Asrama...dia cabar aku supaya Markah exam aku lebih tinggi daripadanya...pehhhh!!! rasa tercabar di hatiku ini..
Dan aku nak struggle giler-giler dan dapat markah terbaik tahun ni...Chaiiyokk Rizal!! 



takde mengena dengan ini gambar..


so..aku akan berdiam diri dalam dunia Internet ini..buat seketika..
Bye...



5 comments:

  1. haha .. chayook2 ijal ! aq twu spe yg cabar ko tu .. msty amin kn

    ReplyDelete
  2. fighting..berusaha dik..belajar betul2..buktikan kat diorang adik boleh dpt markah lgi tinggi dari dorang..hehe..gudluck

    ReplyDelete
  3. 23% je? ish2. rasa2 kalau rebus buku tu leh dpt 100% x?

    fokus dik oi. camner nk jd doktor kalau dpt 23 % je?

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...