Friday, August 5, 2011

Angkara Nafsu Boncit Di bulan Ramadhan


Melangkah ke mesen penimbang berat badan dengan perlahan-lahan..ku diri disitu sambil berdoa agar berat ku seperti berat Hans Isaac,.......oh tidak!! naik 2 Kilo...tapi nasib baik berat aku tak sama dengan Adibah Nor..

model gambar: Adik kepada Choi Si Won

Apa yang aku nak citer sekarang ni ialah..
Semalam sebelum berbuka,kawan abang aku belanja aku and adik aku makan pizza..Bau pizza tersebut amat menyelerakan dan amat membuatkan perutku menumbok-numbok usus kecil aku..terima kasih kat Kak Shazyla sebab belanja kitaorang.. :)

Berikut adalah makanan yang aku makan..heishhh...banyak betol..

Kurma (hehe,walaupun aku makan sebiji)

Pizza

Speggeti

Ayam Chicken Wing Spicy

Chocolate Flote (satu cawan besar)

Roti pizza (ape tah nama dia..tak tahu nak sebut)

then,lepas balik rumah....aku terhidu-hidu bau lauk mak aku masak...sangat mencabar nafsu makan aku..
aku mula fikir...nak makan ker,,,nak makan...nak makan kerr...nak makan..ofkoz lah makan..

Nasi Satu pinggan

5 ketul ikan Patin masal lemak cili api (Gilerr best wooo)

Sup Ayam

pehhhh teros pengsann aku..haha..nasib baik aku tak kene darah tinggi..

kepada anda semua..jangan salah faham...ini gambar sebelum Ramadhan...


sebelum tu...aku nak promote satu blog ni..
korang follow eh..
plesssss.....



(klik diatas)

blog yang memberi manfaat kepada kamu






8 comments:

  1. smlm bkak kt pizza jga..tp xdpt bkak dgn mak..jauh...huhuu

    btw, slamat berpuasa.. =)

    ReplyDelete
  2. pergh!!! skali bantai 2 round.. pizza sebat kt rumah pon sebat lg?? hebat....

    latest entry Apa Yang BLOGGER PERLU ADA?? [PART 2] & Urban : Camera Paling CANGGIH

    ReplyDelete
  3. akue: ermm..mesti x best kalau mak x buka same kan..

    ReplyDelete
  4. kaizen: kalau nak nafsu makan dah mcm Raksasa nak buat mcm mana.kuh3

    ReplyDelete
  5. syazana:hehe,,tau x pe..tp makan pizza x kenyang rr

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...