Wednesday, July 20, 2011

Pondan kah aku??

Semenjak dua menjak ni semakin ramai sudah panggil aku pondan....
Bila aku tanya kenapa?? diorang cakap...aku jalan "lenggang kangkong", tangan aku lembut selembut kulit bayi...lepaskanlah....hihi



Serius! aku tak tahu pown yang selama ni aku macam tu..hehe..Terima Kasihlah akepada kawan-kawan aku yang menegur aku habis habisan...pehhh pedihh rasanya bila ada orang cakap aku macam tu..







Mulai sekarang aku akan jaga cara jalan aku dan akan mengeraskan tangan aku yang macam bayi ni bertukar seperti tangan Ultraman..hehe


Macamlah aku nak jadik Pondan sangat...pandang pown tak nak...Abis tu nak buat macam mana...dah terkena hidung sendiri...Masya'Allah...

Tak Nak Jadik Pompuan!!!

Perempuan kene mengandung..
kene bersalin..sakit,sakit..
kene make-up,make up..
kene jaga permakanan...
selalu kene raba-raba...

Aaaku bersyukur terhadap diriku ini...

Semoga aku menjadi Lelaki Yang Soleh..



15 comments:

  1. hahaha..hnye mmpu trgelak bce entry ni...

    biase la 2 kdg2 kite xprsan ...

    ye laa...kite mne tau cmne la time kite bjln kn3..so org skeliling yg nmpk 2..den tego2 2..

    ok la kn...:)huhu

    ReplyDelete
  2. haha..lelaki bersopan dengan lembut kot..bukan pondan..hahaa..kelakar jer..

    ReplyDelete
  3. lelaki yang penuh dengan sifat keayuan kot, bukan pondan...ha3

    ReplyDelete
  4. Mrs.asrafovic: hehe..tau x pe... nasib baikdiorg cakap...kalau tak...Mak nyah lahh aku dibuatnya... tp x perr...ni tgh ubah cara berjalan ni..hehe

    ReplyDelete
  5. ala..tangan je pun lembut..biase la tu..anyway,azam yg bagus..amin!

    ReplyDelete
  6. AIN:hehe..yela kot...nak tambah-nak tambah....lelaki yg lemah lembur,baik hati lagi bijaksana orangnya..kuh3

    ReplyDelete
  7. lelaki dan perempuan ada tanggungjawabnya.. :)

    ReplyDelete
  8. yg penting kita kenal siapa kita..
    pendapat yg baik..ambik
    pendapat yg tak baik or menyakitkan hati..anggap itu sebagai satu cabaran..

    :)

    ReplyDelete
  9. selalu kene rabe rabe ? ? hello ! xsume kay ,. yang merabe 2 asal gatal no ? ? grrr ><

    ReplyDelete
  10. nak berubah 2 boleh tapi yang penting ikhlas kan diri.. bak kata org ori always worth than copy :)

    ReplyDelete
  11. hahahaah~ni mesti terlebih pakai losyen...hikhik

    ReplyDelete
  12. syazana: eh..marah plak dia...hehe,..jgn lah marah2....cak!!...

    ReplyDelete
  13. lynda: losyen???....nononono..tak mainlah losyen2 ni sume...kulit aku natural ok..

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...