Wednesday, July 6, 2011

One Piece


Sebenarnya entry ni dibuat kerana kawan aku yang suruh,...dia kata kalau Aku tak buat entry ni...dia nak bocorkan Rahsia aku...Rahsia apa??..takdelah terok sangat rahsia tu...cuma..bila bocor....satu sekolah Gosip... Nama budak tu Ialah Fahmie...errr..sabo jelah..dia ni Obses pada cerita "One Piece" ...huhu..jangan marah..aku pown minat jugak citer mengarut ni..


Sedikit Sebanyak tentang Anime One piece yang aku suka..

One Piece mengisahkan Sepasuka Lanun Yang Diketuai Oleh Hero dlm citer ni iaitu Monkey D Luffy...citer ni adalah kisah pengembaraan untuk mendapatkan harta One Piece..kalau korang nak tahu...kat Jepun sekarang ini sudah Episod 500 lebih...pengsan aku dibuatnya kalau aku nak tengok dari mula...kalau korang nak tengok..tengok kat sini..klik jerk kat sini GOOD ANIME

Dia ni adalah Budak yang badan nya macam getah....sebab dia makan Buah Setan..dia ni hero dalam citer ni..perwatakkan nya suka senyum,tapi kalau ada saper yang  sakiti kawan dia...dia akan marah...Kalau dah hiro dalam Anime jepon...memang sumer macam tu..contohnya citer naruto..


Nicco Robin
Wanita yang aku suka sangat pakai bila aku main game one piece grand adventure..


Mr Crocodile
Orang  jahat yang paling sempoiii...dan kuat...terbaikk


7 Shibukai
Nilahhhh kumpulan Lanun yang diitiraf oleh marine...maksudnya ialah...tugas diorg adalah menghapuskan lanun walaupun diorang ni lanun...dan diorang ni sume takkan diburu oleh Pihak Marine


Ace
Abang kepada Hero citer ni...kuasa dia kuat gilerr...kuasa api..memang membara..dan dia jugak sangat macho..macam aku...


Nami
Orang yang palih ssusah nak dikalahkan dalam game...sialan!!


Buggy
orang jahat yang tak mampos-mampos dari episod pertama sampailah episod sekarang ni...episod 500 lebih..

Awek buggy (sebenarnya aku tak tahu name dia)
Orang palik lawak yg pernah aku tgk dlm citer ni...sebab bila orang pegang tangan dia, semua tak boleh sebab licin sangat...kan sengal tu..!
dan dia boleh bergelongsor macam kasut roda hanya guna kulit tapak kaki dia jerk...sebab licin..hahaha lawak giler kalau korang tgk..




IJAL MiHAWK

lanun yang kacak dan bijak...dia juga kuat gilerr kuasa dia...mahir menggunakan pedang dan Senapang...Aku paling minat karakter ni...paling syokk..




Video Game One PIece Gran adventure PS2 yang sangat syokkk..

Video Game..




1 comment:

  1. mak xbagi layan enime ,. takot terikot ,. dari kecik jarang tengok tb ,. sebab 2 xheran bile ayah xpasang astro ,. akak jar yang bising nak astro :P

    moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana =)

    http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/jiwe-kate-ape.html

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...