Wednesday, July 13, 2011

Mulut Aku Jahat...

Assalamualaikum semua.....maaf..tumpang lalu....wahai kawan ku...terima kasih kerana bagi tumpang lalu..jasamu akan ku kenang sampai bila-bila...wahai temanku...rupa parasmu sungguh sempurna...berilah senyuman manismu kepadaku...

buewwwkk....geli jerkk cakap macam tu...kalau aku cakap macam tu kat kawan aku pownnn... belum tentu lagi dia berterima kasih kat aku..mengutuk adalah..
Ni aku nak citer sikit pasal minah kat sekolah aku ni..
Dia kata mulut aku jahat...
Rasa tersentap pown ada jugak...

Ialah..aku mengaku..mulut aku memang jahat..tak sopan dan mulut longkak!!
tapi takde lah teruk sangat...aku cover2 mulut aku tau...kalau masa form 2 dulu...aku lahhh budak lelaki mulut yang paling jahat...suka mengutok budak perempuan....


PENDEK!!!!
HITAM!!!!
KURUS!!!
SOTONG!!!!
IKAN JOSH!!!
RABON!!!
TONJANG!!!
GEMOK!!!


minta maaflahh kepada sesiapa yang terasa....aku sebenarnya malu nak mintak maaf depan-depan ni...tulis kat blog jelah...

Saya Mintak Ampon Kawan2ku..

sebagai tanda minta maaf...Aku ada sesuatu untuk korang...nak kata Puisi  bukan..nak kata pantun pown bukan...tapi ini hanya untok korang..


Manisnya Kurma itu..
Kurma itu memang manis...
Tapi perangaiku tak berapa manis..
Ampun..Ampun..Ampun...
Kalau aku jahat lagi..
sumbatkan aku dengan Kek coklat...

Wassalam..



6 comments:

  1. haha tapi time budak2 dulu mmg mcm
    tu lah weh aku rasa.semua mulut
    lahabau je. haha stock minta
    lempang -.- xpe2.depa paham tu. haha

    ReplyDelete
  2. haha ,. zana xkisah kalau kene ejek pun ,. buda xmatang jar kana buat macam 2 ,.

    moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana

    http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/sports-day.html

    ReplyDelete
  3. zana: akulahh budak yg tak matang tu..hu3

    ReplyDelete
  4. akulah salah satu mangsa ejekan ko 2 kan~~

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...