Monday, July 25, 2011

Makan Durian Sampai Terkentut-kentut...eee tak senonoh!!



Pehhhh aku rasa tahun ni lahhh paling banyak Buah Durian Tumbuh dekat-dekat Area umah aku...Aku tengok peti ais umah aku macam Kilang Dodol durian dibuatnya..

Yaaa ampunnn!!! aku sampai tak makan Tengahari disebabkan aku dah kenyang makan durian..
Ada sampai orang tu cakap mulut aku bau busuk bau durian..padahal mulut dia pun sama..


Ada jugak orang makan durian dengan penuh selambe...
Tengah kusyuk makan durian..tiba-tiba..
PROOOOOOOOOOOOOOTTTTTT!!!!
macam sial bau dia..


Tapi..banyak macam mana pun aku makan..aku tetap sukakan Durian..
I like Durian..
But..
Ada Orang kampung aku Dia masuk Hospital sebab di makan banyak buah durian..
Disebabkan Kencing Manis Dan darah Tinggi..

Durian Is the Best Fruit To High Blood Pressure..hehe
So makan sikit-sikit jerk tau..




5 comments:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...