Sunday, July 17, 2011

Kem Kat Nasuha Herbs





3 hari aku tak berblogging ni.....disebabkan aku pergi ke kem dan kursus kepimpinan pelajar,,,dekat Nasuha Herbs...perhhhh syokkkk habiss...pergi sana...segala kemudahan yg ada kat sana sangat selesa dan nyaman walaupun kat Dom..
Gambar tak uplode lagi lahh...nanti aku citer yerr...tunggu next post aku....besok aku nak exam...so aku nk study betol3...

sebelum tu...korang tahu tak tempat "NASUHA HERBS"


alahhhh....yang Ladang Herba terbesar di Asia tu,....kat Pagoh...serius..memang besar tempat dia...berbukit-bukit...kurus pada sesiapa yg jalan kaki nak gi atas.... fuhhhhh!!...


 korang tunggu cerita aku dan penngalaman aku semasa berkursus disana..hehe...syokk


No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...