Tuesday, July 5, 2011

Dulu Fizik...sekarang ni Kimia...pening2...Baik aku kawin jelah!!!!


Aduh...aduhduhduh...mengapa boleh jadik macam ni...masa first time aku belajar sains tulin awal tahun lepas,aku rasakan bahawa subjek fiziklah yang paling bengong dalam banyak-banyak subjek...sampai cikgu ajar aku pownnnn.....perkara yang diajar tu mantol balik...terseksa dibuatnya...sampai aku study very hard...Sampai aku dapat Gred B dalam midyear exam..
last2 sekarang ni...aku ada masalah dengan subjek Kimia...Buntu!!!
Aku paham-paham sikit2 apa yang cikgu ajar..tapi,lama kelamaan...perkara itu seperti mencurah air ke Mangkuk tandas...
Ada pulakkkk orang tu kata Kimia ni senang dan menyeronokkan...OMG,OMG,OMG!!....mari sini berdepan dengan aku,cakap kat aku,macam mana kimia tu boleh senang!!

('-_-)...hafal lah banyak2....sampai otak kau jadik Genius..

Sila komen~~~


Cikgu aku cakap..kimia ni senang..."kalau kita faham"
v
v
v
v
v
"MASALAHNYA AKU TAK FAHAM"



ingat tak post lama aku dulu....alahhh yang aku dapat markah ciput tu..

ARRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!
trauma!trauma!trauma!




P/S:Kalau anda orang yang baik...sila kasik semangat atau nasihat di komen bawah ini yerr..




3 comments:

  1. usaha lagi 1 hari nanti pasti berjaya :) good luck :)

    ReplyDelete
  2. ni SPM ke ? pegi buat byk2 past year question . sume lebih kurg same je . mne yg same tu cri key words . gud luck! all the best

    ReplyDelete
  3. fizik zana xpayah cite ,. paper 2 la yang buat fail ,. buat cacat kertas jar ,. dapat 33 pulak 2 ,. rase macam bengap no ,. tapi alhamdulillah kimia zana okay ^^ best la belajar kimia ,. tapi lagi best belaja bio =)

    moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana =)

    http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-4.html

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...