Friday, July 8, 2011

Calaon-calon Isteri Idaman abad ke-20

                                                
 kalau ada Isteri-isteri yang mcm ni...confirm bahagia...


  1.Pandai masak


kepada isteri-isteri kat luar sana...janganlah sampai pegi ambik minyak pengasih kat bomoh janggut pe semua tu....minyak masak tangan sendiri lebih pengasih...suami suka2...bila balik kerja jerk....makanan terhidang kat meja....sayang suami kat isteri yerr...ni tak.....hari-hari nasi bungkus,nasi bungkos...lama2 bungkos lah ko...



2.SUKA BAGI SENYUMAN MANIS 


mestilah kene senyummm.....kalau masam jerk...kemanisan rumah tangga tu macam rumah gunung berapi tau tak........anda nak kerr isteri macam nie
I
I
I
V


lari suami tau...isteri garang sangat..hehe


3.Isteri yang Pandai Mengemas


"Tak payah susah-susah panggil bibik...isterikan rajin...pandai mengemas pulak tu"....
sekarang ni ada kerw orang cakap perkataan itu lagi...ermmm entah lah....kalau ada,bahagia lah suami itu....tapi kalau isteri macam nie nak wat macam mana...
I
I
V

sabo jelah si suami nyerr.......


4.Isteri Yang Sopan Bukan Yang "Papan"

 
gadis sopan



"gadis papan"


5.Menjaga bau badan

Perempuan zaman sekarang active sikit...so berpeluh-peluh...kalo pegi main badminton or maen futsal tu lupa bawak minyak wangi.....jadilah macam nie
v
v
v
v
"akak nie busuklah"
jatuh air muka seorang wanita...hhohoho


6.IsTeRi Yang Bukan PEROKOK

"muke mcm popeye da...."
perempuan merokok?? saper yang nak..

sesungguhnya...aku benci Asap rokok...kerana menghitamkan paru-paru aku..


7.Isteri yang Bukan Queen Control

aduhai...bayangkan kalau si suami jadik bibik kat umah....
mintak-mintak dijauhkan...kuang-kuang...


8.Isteri yang lemah lemBut

Yang lemah lembut....lembut sangat-sangat...kalau angin bertiup pown...boleh terbang...
 bukan yang mcm kat bawah ni...mcm Flowerhorn aku tengok!!
v
v
v
v
v
v




9.WANITA YANG BERIMAN

<gambar hiasa>

ermm..inilah wanita yang semua suami akan bahagia...tak kira didunia mahupun di akhirat..


"KEPADA PEMBACA JANGANLAH MARAH NYER...ini just for fun in lesson jerk..."





                    

        

3 comments:

  1. so starting today,i hav 2 blaja masak..blja kemas rumah..haila~susa lorh..hee..

    ReplyDelete
  2. Alamak, yang no 8 tu memang tak ada kot dalam diri Apple. hahaha. :)

    ReplyDelete
  3. haa, yang part memasak tu lemah cikit. ;p

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...