Saturday, July 30, 2011

Aku bukan Sombong Tapi Pemalu...



Hari tu, Adalah seorang wanita yang bernama Oprah Winfrey cakap kat aku yang aku ni sombong..Sebab aku macam tak layan beliau...Dia kata aku ni jual mahal,Perasan lebihlah..apalahh..

Gambar Hiasan


MACAM CELAKA!! betol Wanita tersebut..Dia tak tahu ke yang aku ni lelaki dan dia tu seorang wanita yang bertudung kononnya..Kalau kau tu perempuan buatlah macam perempuan..mana pergi maruah kau...

Aku ni sebenarnya lelaki yang pemalu..Auw,Auw..Auw.. malunya.... Nak cakap dengan cikgu pown aku tergetar-getar macam mesen Blander,apatah lagi cakap dengan Perempuan yang aku tak beberapa nak Rapat macam Oprah Winfrey Tadi... 

Siapa menyampah tengok gambar ni..dipersilakan booooo kan gambar ni..

Aku juga bukan orang yang peramah...sorrylah kepada kawan-kawan dan saudara mara aku sekalian, Takde niat pown nak Sombong ngan korang....aku cuma PEMAAAAAAAALU lahh bebbb..

Jom malam ni tengok berita..Nanti ada pakcik yang pakai songkok senget cakap tentang anak bulan,Besokkan puasa..





13 comments:

  1. sy pun spesis budka pemalu jugak....kadang2 org terslaah anggap..huhuhu...

    ReplyDelete
  2. hahaha. pemalu lah sangat kan c(:


    http://degillest123.blogspot.com/2011/07/bakar-ikan-bakar-belakang-rumah.html

    ReplyDelete
  3. zareliqa: yelahh...malu tau..auw..auw..haha

    ReplyDelete
  4. terbang: tu lahh pasal kan...buat sakit hati jerkk

    ReplyDelete
  5. syi :hehe... sombong + pemalu = kacak..huhuhu

    ReplyDelete
  6. Haha. Susah nk jmpe lelaki pemalu skang ni.Haha.

    ReplyDelete
  7. http://fyapelangi.blogspot.com/2011/08/salam-ramadhan-dari-fya-pelangi.html :)


    eleh. yoyoO :P

    ReplyDelete
  8. booo...
    budak pemalu..lahh sangat..
    konon...

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...