Sunday, June 5, 2011

Kawan-Kawanku dilanda stunami Korea

geleng-geleng kepala...angguk-angguk kepala....cabot-cabot kepala....
ermmm....kini kawan-kawan aku telah dilanda stunami Korea atau nama sopan nya "disampok Hantu Korea"
Aku sebenarnya layan sikit-sikit jerkk korea ni...Aku just suka Drama korea jerk...K-pop ni kurang sikit lahh..







OH janda ku..kih3

Tapi,Kawan-kawan and sedare aku...bukan saje mempunyai Idola masing-masing, tapi..diaorang ada Group,Majalah,pensil,jam tangan,baju dan CD dan DVD...

Obses betul,obses betol....korang nak tahu tak...bila aku kutuk sikit jerk....Muka masam semasam masam buah asam yang tak masak lagi terpancar di muka diorang...korang tengok situasi di bawah ni..


Situasi 1



Situasi 2




hahaha...sorry kepada kawan-kawan aku yg terasa yerr..keh3



The moral of the story is,,,,,,,Jangan sesekali mengacau dan mengutuk orang yang diorang minat di depan diorang..hehe


Tapikan,..apa salahnya diarong minat....diorang suka,selagi bende tu baik untuk diaorang,kita tak payah nak kutuk mengutuk macam aku ni....dulu adalah aku kutuk mengutuk Korea ni...tapi sekarang aku dah Matang gituuu...K-pop pown best jugakkk,...drama diorang lagi best dari drama melayu kita....(Tak termasuk cerita Juvana,,,citer melayu yang terbaikkk)...


Kepada Kawan-kawanku...

계속 시도 해봐!!!!

apa maknanya......ermmm tanyalah kepada kawan-kawan korang yang minat Korea..


eeeee....tak sabar-sabar nak tengok drama MY GIRL episod akhir kat Animax channel...uwwwhuuuuu!!!



2 comments:

  1. LM cuma layan winter sonata jek dulu..selamat tak terlibat skrg ni..hik3

    ReplyDelete
  2. kadang-kadang x nak terlibat pown...kita tersampok juga..haha..

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...