Monday, June 6, 2011

Juliana Evans Muka Macam Barbie Dolls

Aku ni bukan minat sangat dengan barbie doll ni.....Nama pown dah mcm nama haiwan mughalazoh,,,lepastu sexy sana,sexy sini...tak baik untuk kanak-kanak lelaki yang memandang...kanak-kanak perempuan pown sama jugak,nanti dia menirulahh gaya pemakaian barbie doll tu...patutlah kanak-kanak zaman sekarang bergaya mengalahkan lady gaga mcm gambo kat bawah ni...

ewahh-ewahh rambut dia.....cukor kang...nasib baik comel..




ermmm,sebut pasal barbie doll nie...aku teringat pula kat Juliana Evens yang kiut miut tu....perhhhh mesti semua wanita mencemburui beliau kerana keputuhan dan kegebuan muka nya yang mcm barbie doll...


hello barbie doll....
harga: 800 billion
dijual beransingan,patung yang boleh bercakap,
dan boleh menyepak jika anda menyentuhnya...
Dapatkan segera.....kalau nak kene penampo besi dari aku dan bapak barbie doll ni..


2 comments:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...