Monday, June 6, 2011

Header Buruk aku..

Aku pedulik apa korang nak kutuk dengan header aku....

buruk kerw...

poyo kerw....

sengal kerw...


ADA AKU KESAH SAH SAH SAH SAH!!!




~~~Aku Bukan Budak Skema~~~


yerr memang aku bukan budak skema...aku budak yang kemas jerk..kih3...
siot ko Habar bukan nama sebenar,cakap header blog aku macam  Babyface tak siap....sabo jelahhh..
Takper-takper...lama kelamaan blog aku akan ku tukar header satu demi persatu....atau pun satu per dua...haha...tungguuuu...





8 comments:

  1. Ni btol2 HEAD der.. Hahahahahahahahahaah

    ReplyDelete
  2. ok lah bro..yg pnting kita ada usaha kan

    ReplyDelete
  3. @Liyana:yerr...nie memang head derrrrrrrr hahaha

    ReplyDelete
  4. @THE Lekat: thank you very very very much..

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...