Monday, June 6, 2011

CONTEST ENTRI PALING KENCANG







RESEPI AIS KRIM YANG MELETOP DI PASARAN!!!


~~chef yang kacak lagi bergaya~~~~

Sebelum memulakan rasepinya....Chef nak buat intro dulu nyerrr adik akak makcik atuk sekaliann...





Nampak sedapkan ais cream kat atas ni...meleleh air liur pada sesiapa yang melihatnya...yummmm


Kan best kalau tiap-tiap hari...ice cream seperti atas ni menjadi pencuci mulut selepas makan...slurrpppp...air liur chef dah meleleh dah ni...


so Chef hari ni nak menghasilkan resepi ice cream yang lain daripada yang lain,sedap di makan dan senang cara penyediaannya.....
Kita tak perlu sediakan badam,vanilla,dan strawberry..... puan-puan adik kakak semua....kita hanya 
perlukan:

*perwarna secukup rasa
*gula kalis kencing manis
*peti ais 
*barang hiasan yang menarik

mudahkan cara penyediaannya......adakah ais krim itu nanti menjadi seperti di atas...~~



selepas kita menghepas pulas, akhirnya kita sudah siap resepi ice cream sedap kita...saya namakan... 
"The prancisioso rammamamia amoa tescogianteconsave ice cream recipes" nak tengok macam mana rupanya....

v 
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
  

yummmmm....ais krim ni kalau dijual di Prancis ni....Pasti Laku....Seposen jerkk...

jadi macam mana??? puan-puan adik kakak semua...puas hati dengan resepi Chef hari ni....buatlah dirumah....byeeeeee

No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...