Friday, June 17, 2011

arrrr!!!! korang memang kejam..


Yeke aku dh gemok,,,kurus jerk aku tengok...tapi apsal korang cakap aku dah gemokk...Ini tidak adil!!..aku rasa ada budak yang jeles dengan kekurusan aku...tapi naper ada ramai orang yang sokong.....














Kejam,kejam,kejam,kejam....

yerr aku mengaku,sejak dua menjak ni, aku kuat makan disebabkan cuti 2 minggu...tapi,,tapi....nguwaaaaa,nguwaaaaaaaaa

Muka aku yang terbaru yang diorang kata aku semakin gemok...hehe..sorry sebab senyuman aku mcm orang kehilangan dara...kuih3..

tak gemok kan..kan..kan..



1 comment:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...