Friday, June 24, 2011

Apabila 1st time Dirotan oleg cikgu disiplin..

hahaha....terkasima dibuatnya pagi semalam,apabila cikgu disiplin panggil budak-budak tuisyen...Ingatkan nak bagi semangat atau ceramah....Rupanya-rupanya cikgu disiplin nak Rotan pelajar yang tak datang tuisyen 3 kali berturut-turut.

Masa cikgu tengah membebel kat depan....aku pulak sebok kira berapa kali aku x dtg tuisyen....ermmm..., Addmath sekali,Biology sekali,fizik aku tak penah tak datang...
kimiaaaaa...3 kali woooo aku tak datang,
Macam mesin aku mengigil ketakutan...

Kalau nama aku dipanggil...aku telah mencipta rekod aku....selama 4 tahun aku sekolah menengah...aku tak penah dirotan dengan cikgu disiplin...kalau nak kene jerk mesti aku terlepas..sebab aku ni budak baik dan sopan santun...

beberapa minit kemudian...YA!! memang nama aku dipanggil...dan beberapa ciput orang yg lain tunggu bersama-sama aku...apabila kawan aku rela untuk dirotan dahulu...kami semua melihat dengan tertelanya Air liur..

Rotannya besar macam ni...

Lalu cikgu disiplin mengangkat tangannya setinggi tinggi yang boleh....lalu di menghayun rotan itu seperti bermain golf....dan rotan itu terkena di belakang punggung atau nama saintifiknya "bontot" kearah kawan aku tadi..
"PELEPAKKKKK!"
bunyinya..

Muka aku lebih macho apabila sedang ketakutan...

perrhhhh terseksa aku tengok...rasa takut pown ada...tapi bila nama aku dipanggil....dan dirotan...
ermmmm...rasa biasa-biasa jerk...mcm ada 10 ekor semut api gigit...

Tapi memang betol....kalau tangok orang kene rotan...memang menginsafkan....So aku nak datang lahhh tuisyen.... tak nak ponteng lagi....tapi sekali sekala boleh kottt ponteng tuisyen...itu pun kalau aku nak kene penyepak dengan cikgu disiplin lagi..


10 comments:

  1. hahaha... Seksi dan terseksa nyaaa aku tengok muka ko yg konon macho tu...hahaha

    ReplyDelete
  2. haha ,. zana buda baek ,. xpernah kene rotan ^^

    ReplyDelete
  3. rotan tu lah menyeksakan zaman sekolah dulu,huhu

    ReplyDelete
  4. haha. gua pun rajin kena rotan. tragis2
    tapi gua rasa mcm kena hembus angin je..keh3


    jemput tgk entry gua. gua follow lu

    ReplyDelete
  5. kena rotan dgn ckg disiplin setakat ni x penah,but,dgn ketua warden ostel penah la..

    ReplyDelete
  6. hahha..kesiannye kene rotan.. xpenah kene rotan, tp kene gantung asrama je pernah. hoho.

    ReplyDelete
  7. syazana :hehe...tgk muka dah tahu yg zana ni budak baikk


    meaw:betol-betol...lebam punggung~~

    ReplyDelete
  8. niesa fauzi:ermm...mesti takot kene rotan dengan wardenkan...misai pangjang gitu

    ReplyDelete
  9. Ahchik:ermmm ni mesti budak nakal kt asrama dulu ni..

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...