Sunday, June 26, 2011

Adakah Ustazah Siti NurBahyah Mahamood Kecil hati dengan Persembahan Sepah??

Melihat Persembahan Sepah Maharaja Lawak di Final Jumaat lepas membuatkan aku ketawa terguling-guling dengan persembahan mereka...memang patut pun diorang Menang..

korang tengok ni...
v
v
v
v



Memang lawak habislahhh.....yang aku tak boleh bla masa diorang cakap "Manis tak kurma itu" hahaha...



Akan tetapi....Aku risau tentang Ustazah SitiNurbahyah tu...takut dia kecik hati dengan persembahan sepah tu....
So aku carik lah kat facebook dia....cari punya cari......akhirnya dapat jugak informasinya..penat tau aku tekan2..

JOM LIHAT APA KOMEN USTAZAH SITI NURBAHYAH MAHAMOOD





DAN JAWAPANYA.....




ermmm....I like Ustazah Nurbahyah Mahamood....apa lagi...jom tengok SEMANIS KURMA...di TV9


5 comments:

  1. lawak le gaxx...yg fb ustazah 2 aq ad bace ari 2....ramai giler komen...pemaaf betol ustazah 2..sesuai jagi 2nd idola aq...

    ReplyDelete
  2. hhehehehe kreatif dan bermesej

    ReplyDelete
  3. Hikhik.. Beter than jozan yg mnghina sjrh melayu.. Go go sepah!

    ReplyDelete
  4. hahaha

    nasib baik ok. ala mmg tak perlu nak berkecik hati.


    weh entry baru, jemput singgah

    ReplyDelete
  5. baeknyeeeee org mcm ustazah ni kan, semulai2 umat,:)

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...