Monday, June 6, 2011

10 sayur terbesar di dunia

 1. Ubi (Sweet Potato) dengan berat 11,2 kg
dimiliki petani dari lebanon,Khalil Semhat
Ini ubi kerw otak manusia ni...serammm derrr

2. Marrow (sejenis peria) dengan berat 65 kg
Pemiliknya bernama Ken Dade dari Norfolk
Peria ni mcm hangus di telan masa

3. Buah Nangka (jackfruit) dengan berat 34,4 kg
George dan Margaret Schattauer dari Captain Cook, Hawaii, USA
Macam sedap~~

4. Kubis (cabbage) dengan berat 34.4 kg
John Evans di Palmer, Alaska
Cantik sayur ni..

5. Tembikai dengan berat 122 kg
Lloyd Bright 
Tembikai ni sayang nak makan ni...besar dan cantik

6. carrot dengan berat 8,5 kg
John Evans di Palmer, Alaska
errmm..Lobak yang sungguh tragis

7. Labu (pumpkin) dengan berat 766 kg
Rhode Island
Aku tak Nak Memakanya...lembek..

8. Timun dengan panjang mencapai 0,9 m
Alf Cobb
Terlebih khasiat ni..

9. Cauliflower dengan berat 14,1 kg
John Evans di Palmer, Alaska
Terbaikkkk boboiboy...

10. Brokoli (Broccoli) dengan berat 15,8 kg
John Evans di Palmer, Alaska
Aku jarang makan sayur ni,,nampak pahit, kalau besar lagi lerr..

Dan kalau korang nak tahu, aku geli ingin memakan semua sayur di atas....
eeeee,geli giler lah...tak tahu kenapa...
mungkin kerana sayur-sayur dia atas 
besar dan lembek...bueeekkkk


No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...