Saturday, May 14, 2011

Tak setuju Nasi Lemak Tak dijual Di kantin...

Salam....


aku tak berapa bersetujulah dengan sesetengah pihak yang melarang supaya nasi lemak kat kantin...kononnya mencegah kanak-kanak dari mengalami masalah obesity.......eesshhhh.....diorang tak pikir kerw kalau diorang melarang nasi lemak dijual,,mak cik kantin akan jual nasi ayam,nasi empet,nasi dagang dan nasi kerabu(cehhhh macamlah aku duduk kelantan nak promote nasi kerabu..hahaha)..makanan tu lagi menggemukkan...Kenapa tak suruh jerk mak cik kantin jual buah-buahan kerw....sayur-sayuran kerw.....heh!,tak sampai seminggu kantin dah lingkup...


Tapi macam pelik kalau nasi lemak menjadi penyebab kanak-kanak obesity...
lainlah kalau mak bapak diorang sumbatkan 20 bungkus nasi lemak kat mulut diorang tiap-tiap hari...Aduhaii....


Patutnya...diorang patut melarang mak bapak kasik anak makan-makanan yang berat2 macam KFC,MCDonald dan sebagainya....




SALAHKAN MAK BAPAK JANGAN SALAHKAN NASI LEMAK YANG SEDAP....




tapikan......sebenarnya...eshhhh...malulah nak citer,,,,,,,ermmmmm
aku pun suka makan nasi lemak banyak2...
lagi gempak tambah dengan ayam goreng....pehhhhh...meletop...


yummy...yummy.....yummmyy...



sebelum makan nasi lemak....

makan nasi lemak
<>
makan,makan,makan,makan
<>
makan nasi lemak
<>
<>
<>

makan nasi lemak
<>
<>
<>
makan nasi lemak
<>
yum.yum,yum
<>
makan nasi lemak
<>
<>
makan nasi lemak
<>
<>
<>
V






ANDA MAMPU MENGUBAHNYA.......


5 comments:

  1. Hahahahaha takpe boleh beli kat luar nasi lemak dulu baru dtg sekolah

    ReplyDelete
  2. hahahahaha~ gmbr xbleh bla.. =.=

    btw, nasi lemak is the bestttt!! nyum2~ ^_^

    ReplyDelete
  3. xsetuju coz menu yang sedap kat kantin skolah sya cuma NASI LEMAK jerr...yang laen sumer xsedap..hee~

    ReplyDelete
  4. suruh jek mak bapak sediakan bekal makanan utk anak diorg makan..doiii.kantin dh sediakan makanan lagi mau komplen..

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...