Sunday, May 15, 2011

Selamat Hari GUru..~~

Salam....

Ermmmm aku ada terfikir jugak kalau aku habis SPM nanti....mesti aku rindu kant SEKOLAH...ermmm itulah lumrah manusia...time sekolah nak balik cepat....bila dah habis sekolah time tu lahhh peras menonggeng sebab   rindu time sekolah dulu...

Apapun...sempena hari guru ini....Aku nak ucapkan terima kasih banyak kat semua cikgu yang pernah mengajar aku....

terima kasih kat cikgu terbaik aku...iaitu cikgu Chia Guek Moy,Hjh Noraini,Pn Musliha dan lain lain lagi...

aku berterima kasih kat cikgu Chia Guek Moy sebab dia punya cara belajarnya memberi aku MOOD baik untuk belajar metamatik....korang tahu tak....dulu aku adalah salah seorang Pelajar yang paling bengap dalam pelajaran metamatik....Hancusssss!!!! lah katakan...


rotan adalah cara yang terbaik...

disambung cerita....aku hendak menghadapi PMR....masa tu aku paling cemas tahap beruk tanjung rambutan adalah subjek metamatik...Alhamdulillah...Cikgu Chia memberi pengajaran yang baik..the besttt kat aku....
ada sekali tu aku dapat markah 100% dalam metamatik.....terkejut beruk aku...walaupun soalan dia senang tapi kalau aku tak usaha...memang aku failed!!...Bila aku belek-belek kertas peperiksaan aku masa form 2...alahaiiiii ruginya aku tak buat betol2...kalau tak mesti aku dapat A jerk memanjangkan......
Apapun thank you very much to Pn.Chia Guek MOy...


Selamat Hari GUru kepada GURU_GURU ku....

your are the best
among the best
untill the master best
which is really-really the best..

oleh kerana saya terlupa beli hadiah....saya kasik sebuah "foto motor kat cikgu"
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
diperbuat daripada rotan.....

No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...