Friday, May 27, 2011

Liba SUriBani...kau mencurangi aku!!!



Salam...Dengar citer Busry BRU bukan nama sebenar sekarang ni tengah couple dengan LiBa SuriBani bukan nama sebenar jugak....tak guna betoiii....

OWH! LIBA SURIBANI......kenapa??....kenapa kau mencurangi aku.....aku peminat kau...kenapa kau amik si duda tua tu......mentang-mentang dia kaya....sampai hati kau LiBa...!!



AKU SUMPAh KORANG BERDUA jadik Katak
v
v
v
v
vv
v
v
v
v
v
v
v
v


Busry Dan LiBa SuriBani...



ermmmm...melepas aku nak berangan couple dengan Liba suribani...isk,isk...isk.....apa apa pun....
BUSRY yang kurus Kering, (sorrylah sebab aku terlalu jujur) ....taniah lerrr....menikah lah cepat-cepat~~~~...buekkkk






9 comments:

  1. muahahaa . comey nye mereka.!!! ekekee . .

    ReplyDelete
  2. comel nye Busry Bru dengan Liba Suribani tu =)

    ReplyDelete
  3. @fariera: yerr mmg comel....liba lg comel...busry takk

    ReplyDelete
  4. @liyana: bukan kejam...terkasima aku dibuatnya...

    ReplyDelete
  5. Haha..,Jahat tahap ape da nie..,

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...