Friday, May 13, 2011

Kumpulan Gula-gula????

ishhhh sejak dua menjak ni dah heboh satu sekolah aku cakap tentang kumpulan gula-gula ni.....sebab diorang ni tiru alah-alah korean group....maklumlah isu ini semakin hangat diperkatakan sebab sekarang ni Malaysia mengalami "tsunami KOrea"....tapi yang aku tak suka pada kumpulan gula-gula ini ialah.....dia berpakaian seksi dan aku,,ak,,,akuuuuu NAK TERMUNTAH!!!!!!!!


ishhhh jahat betul aku ni kan...mengutuk orang jerk....tapi itulah yang aku rasa....


kalau diorang nak tiru k-pop, pown....janganlah pakai terlalu seksi dan,dan,dan....dan menari pown alahaiiiiiiiii K-POP lagi Gempak rrr!!...kalau nak tengok diorang menari...tekan di sini ....


Aku ulang lagi sekali....kalau diorang nak tiru pon....janganlah pakai terlalu seksi....nanti Orang LUar tengok macam JAWA-POP!!...





larrrrrrkkkkkk....skirt tu apsal singkat sangat.....


oh! tolonglah....


aku HArap kumpulan ini akan mengubah cara permakaian dan tarian zapin diorang tu...


kalau nak tahu lebih mendalam lagi.....tekan disini










kepada k.gula-gula....x berniat pown nak mengutuk...dan aku bukan Anti kumpulan gula-gula punnnn.... sebab aku suka makan gula-gula...macam orang lain jugak...









1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...