Sunday, May 29, 2011

jeles tahap gunung kinabalu...

Salam...wahhhh syokkk gilerr cuti sekolah 2 minggu...ibarat menanam ubi  tumbuh strawberry....keh3...bila duk pikir cuti ni kan....mak aku mesti amik si dua anak buah aku yang nakal lagi hyper active...

nama diorang ni,Sabrina (yang posing gedik-gedik tu) dan maisara yang comel tu...
apa-apa pun diorang ada kat umah nanti takdelah aku bosan tahap beruang kutub kan...hehe 

bila sebut pasal cuti ni...kawan-kawan yang duduk asrama balik kampung untuk bercuti.....keh3.....aku pun pegilah berjumpa dengan kawan aku tu....
bila aku datang umah dia aku ingatkan dia nak ilangkan tension drpada asyik belajarrr kat asrama...rupanya still ulangkaji pelajaran...kuih3....

Berbalik dengan tajuk di atasss....aku tak puas hati betol dan cemburu dengan si akak amin ni....sebab rumah dia penuh dengan piala,pingat-pingat emas,perak dan gangsa....aiiyyyooo...memang gilerrr rr...

korang tengok!!!....berlambak pingat dia...nak harapkan umah aku...huh!! pengat pisang adalahh...

gambar yang diambil daripada henset cap ayam....


oleh kerana aku dah sahabat aku ni jakun...kitaorang pownnn amik gambo (tak memasal)......

Seboklah minah tu...kita nak tengok piala...bukan nak tengok lu!!!haha...


kan dah cun tu.....nampak piala tu...huhu..
dari kiri:Aku ,atikah,amin
tak suka rrr gambo aku senyum mcm tu!!...



apa-apa pun aku memang dengki dengan akak kawan aku tu...banyak gilerrr pingat dan piala dia..ish3
korang tengoklah nanti...aku akan banyakkan piala di rumah aku tahun depan...
-
-
boleh kerw???

aku ni dah lah tak minat sukan....asyik besorkan perot jerkk....makan jerkkk
kejam celik,kejam celik...aku dah jadik macam ni
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
TIDAKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!








2 comments:

  1. argh jeles ! zana ter pakse stop sukan taon nie sebab injurt ! xdapat g mssm ,. pingat pun kurang da taon nie ,. huuuu~

    ReplyDelete
  2. tak pe lahhh syazana...sabar jerk..tahun depan ada lagi....rebutkan kalau bolehh....berusaha!!!

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...