Sunday, May 29, 2011

Gigi Palsu terkeluar...haha..poyo seyyyy..

oleh kerana aku nak merancak dan menggempakkan post ni...aku nak bercerita yerrr



aku,,,,aku adalah penjaga gol yang hebat....yang gagah perkasa....tiada siapa yang boleh menebus gol aku....termasuklah Fahmie Che Mat...AAAAAAAAAAAAAA!!!!\




Chummmmmmm!!!! alamak gigi aku....



owhh tidak....jangan terjatuh,,,jangan terjatuh....aku beli mahal giler kat pasar malam semalam...tidakkk jangan jatuh...



ngeh,ngeh,ngeh.~~dapat jugak tangkap gigi aku....senyum sikitlah kat peminat aku....ngeeeeeeeee


alamak!! ada kotor sikit lah kat gigi aku ni...jilat,jilat,jila,jilat...slurrppp.....bersih pownnn....


keh3..jgn marah~~~



No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...