Tuesday, May 10, 2011

Exam....huh!!....drama,drama,drama

aduhhhh.........pekse midyear BM dan BI banyak yang aku tembak jerk......apa sudah jadi pada aku!!!.....
aku rasa aku tahu kenapa aku macam ni...


1.Malaz nak bace buku


2.homework yang cikgu kasik selalu tak buat.....kadang2 tiru jerk kawan punya homework


3.Suka tidur


4.Makan berlebihan


5.Makan


6.Makan dan Tidur.....


7.Tidur dan Makan..






Baiklah!!!!


besok exam sejarah.....
jadi...




"tomorrow I'll be the best among the best"



"tomorrow i will do my best"









"BERUSAHA"



korang semua
support aku ya!!!!!!!!!!




2 comments:

  1. ko nie nk amik exam cam nk g berperang lak....huhuhuhu....agstu jgn lorh mkn byk sgt,t jd cm ijal wktu skola rendah....CHUBBY...hoho...pepun gud luk tuk exam...wat yg terbaik...beat ngan aku....law aku klah aku blanja ais krim...huhuhu....doakn aku aw..aku exam 18/05.......

    ReplyDelete
  2. yelahhhh tika......kita tgk saper yang sudah tembam...

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...