Wednesday, May 25, 2011

Add Math ngehhhh Meletop sudahh...shhhhh...dont tell my mother,,,







Salam......Pagi tadi kan......cikgu aku bagi kertas Add math...masa mula dia nak kasik kertas kat semua orang...Dia bagitahu semua markah yang kitaorang dapat....malu lah.....memang aku tergugup,tergagap,tersedu pown ada......tangan aku mengigil jerk bila tunggu nama aku dipanggil....ada kawan aku dapat 11,2, 0 pown ada....lagilah otak aku macam disambar petir...

last-last cikgu sebut nama aku
"Muhammad Shazrizal.....markah anda~~~~~ "22"...."....lega hati aku...nasib baik bukan 10 ke bawah..hehe...tapi tetap tak lulus....kalau mak aku tahu....segala singa,harimau,E.T,kat badan dia keluar,....paling teruk dia nyorokkan netbook dan Paling giler teruk dia nyorokkan WiFi...macam mana aku nak berbloging....shhhhhh...jangan bagi tahu mak aku....

Lepastu kertas Add math semua dah diberi....cikgu aku ada berita baik......Dia nak buat lagi ujian Add math ni besok....Yahhhoooooo......aku nak struggle malam nie....lulus pown cukup rrr....nak mencantikkan report kad aku tu...


                                                                                                               ~~~~~~~~~

tapi macam mana dengan kertas kimia,biology,fizik aku......TIDAKKK TOLONGGGG......help me babe....



Peribahasa untuk hari ini....

sudah jatuh....terhempap tangga....keh3

6 comments:

  1. Dude, 22 tu kira pandai lol. If I dapat 20 above, pergh! Dah bangga satu dunia, haha:D

    ReplyDelete
  2. Huh? 22/100? Kena lipat-gandakan usaha kat add maths nih! Kena concentrate 101% masa cikgu mengajar + buat latihan banyak-banyak!

    ReplyDelete
  3. addmath aku dlu tyme skola skali jew prnh lulus..yg len hampir2 nk lulus..tp..ble da msuk ipta admath mudah jew bg aku..kimia la plg aku xske..=(
    teruskan usaha anda..hwaiting =)

    ReplyDelete
  4. yerrr betol korang ckp tu.....dan aku akan berusaha!!!!!!!!!! chaiyokkkkk

    ReplyDelete
  5. xyh stdy.. duniawi je tu.. haha..

    ReplyDelete
  6. cett..cik suka gak addmath tp bru2 ni dpt c+ je..grrr!
    anyway,follow u^_^

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...