Sunday, April 24, 2011

yeahh!!! aku dah ada 100 followers...



huhuhuhu....asalamualaikum semua.....uuuuuuuuu....seronoknya!!..sudah sekian lama aku menunggu dapat jugak 100 followers.....walaupun bukan 1000 or beribu-ribu followers macam abang otai kita BEN ASHAARI ....
(hehe terima kasih sebab abang dah follow blog saya...huhu..terharu..),aku tetap seronok...




terima kasih banyak-banyak kepada sesiapa yang follows saya....walaupun ada kawan-kawan aku yang aku paksa dia suruh follow...hehe...jangan marah yerr..maaf banyak-banyak...biasa lah....aku kan masih dikatakan orang baru dalam dunia blogger nie...tapi tak de lah aku paksa semua orang untuk follows aku....korang ingat aku nie macam peminta sedekah kerw... hehe..emosi pulakk...






apa apa pun terimaaaaaaaaaaaaaaaa kasihhhhhhhhhhhhhhh.......




   


kalau ada sesiapa yang ingin menegur,
saya terima...
asalkan jangan merobek jiwa....
kepada sesiapa yang arif disana,
saya budak baru belajar,
kalau salah tolong tunjukkan

1 comment:

  1. Tahniah yerr.... maybe aku 2 tahun lagi... ha..ha... =p

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...