Saturday, April 23, 2011

Tudung Melayu Lagi Cantekk~~

sekarang trend pakai tudung,tudung yang senang sarung daripada indonesia or dari Syria...

Tudung Syria



Tudung berasal Dari Indonesia..



tapi kan...aku rasa tudung melayu yang sudah dilupakan sekarang ini,adalah lebih baik dan mantop serta sopan...


Tudung Melayu..



bukan aku nak kata tudung dari luar itu tak cantik....cuma aku melihat wanita dari sudut pandangan mata lelaki....Tudung Melayu Lagii cantik dan sopan bila dipakai....ayu-ayu gitu...

tudung yang senang sarung tu...sesuai untuk muka yang panjang....tak sesuai bagi yang tembam...betoll cakap aku nie......memang tak sesuai kalau ada wanita yang chubby pakai tudung dari indon dan syria nie...korang mesti fikir yang korang ni cute....sebenarnya....ia nampak pelik dari pandangan lelaki...

di manakah tudung melayu kita???.....yang sopan,ayu dan cantik itu.....korang mesti fikir tudung melayu nie leceh, nak kene gosoklah,,nak kene lipatlah...tapi yang susah itulah yang cantik...

contoh tudung melayu...



kan nampak ayu...cantik dan sopan....

kalau korang malaz jugakk...korang pakai tudung mudah sarung yang macam nie..



kira alah-alah tudung melayu lah jugakk....


apa tunggu lagi.....cubalah Try pakai tudung melayu nie...tengok depan cermin dan muhasabah diri....ingat!!..pakai yang labuh...jangan  pakai yang singkat...



minta maaf kalau ada yang kecil hati dengan post aku kali ini...sekian terima kasih....





3 comments:

  1. sis ada tudung melayu..labuh dan sarung jek..sis tempah.ikut citarasa sendiri.yg pasti labuh dan menutup dada.tu penting..kan?

    ReplyDelete
  2. yup....itu mesti perkara pertama yang kita mesti buat

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...