Sunday, April 24, 2011

Ruginyaaaa demam time Waktu Sekolah..

penghhhh....hingos nie,tak berhenti-henti nak meleleh...penat tau...ayik buang jerk....sakit!! hidong aku...nanti jadi hidung siti sarah plak dibuatnya...2 kotak tisu aku dh abizkan....lepastu batuk-batuk plak tu...sakit tekak aku....last-last kepala aku pening sebab makan banyak ubat...errrr...


macam ni lah keadaan aku...eerrr


Ubat yang tak sedap!!!
ubat yang pahit!!!!
ubat yang buat aku termuntah!!!!
ubat yang uwekkkk!!







hari ini adalah satu kerugian bagiku....AKU TAK SEKOLAH!!!!!!!!!!!!


pada mulanya aku suka....sebab duduk kat rumah boleh relax...tapi dipikir-pikirkan balik...


aku terlepas....


1) subjek KIMIA dan BIoLOGY 


2)melihat pengawas yang baru lepas dikursuskan bertugas di waktu pagi...aku nak tengok semangat diorang....berubah or still macam biasa...


3)aku terlepas tuisyen Kampung.....perhhhh first-first pulak tu...mintak2 cikgu tak mengamok...n soal kenapa tak datang




AAAAAAAAAAAArrrrRHT!!!!!!!!!!


sedihnya...
ruginya....
pasrahnya.....
materialistiknyaa....
inovatifnya......
poskriatifnya....


isk.isk.isk....BIOLOGY!!....tidak!!...aku terlepas.....dah lah subjek tu menakotkan...


sabar~~~sabar~~~sabar........nasib baik ada tuisyen kampong....



apa-apa pown....aku nak tido!! !! !! !!

No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...