Tuesday, April 12, 2011

MUka-Muka Terkejut..

hahaha...bila aku tengok muka-muka terkejot nie....memang lawak gilerrr...kah3...jom kita layannnn...









"haaaa!!!!.....botox aku jatohhh...."




"alamak cetti datang,alamak chetti mintak utang...
tala utang,tala utang....




"hello.....gigi saya ok lagi....jangan nak cabot-cabot"

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


"ada aku kisah...budak kecik!!!hahaha!!!"






"raaaaaa!!!!!!....jangan makan aku....aku tak sedap,aku hitam!"

v
v
v
v
v
v
v
v
v
"muka aku nie macam nak makan orang kerw"





korang tahu tak...kenapa bila orang terkejut ,,,,mesti dipanggil "terkejut beruk"...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


>>>>>>
MAAF KEPADA TUAN PUNYA GAMBAR....jangan saman saya ok...cabottttttttttttttttt...


2 comments:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...