Monday, April 18, 2011

KEm FIZIK yang syokkKKkkkk!!!!

pada 16 april yg lepas aku ada pegi kem kat sungai rambai kat melaka...pehhh syokk abiz....semua geng dari daerah muar datang hantar wakil.....lepastu diorg bahagikan kumpulan.....aku kumpulan ke 2...apa yg bestnya kumpulan 2 nie ialah diorang nie sporting habiz....lawak pown lawak....keje aku ketawa jerk sepanjeng aktiviti...




aktiviti akedemik nie malaz aku nak tulizz,simpan dalam otak jerk lah...


aktiviti pertama ialah aktiviti sains.....dia suruh masokkan telur rebos dalam kelalang bermulut kecik...x masokkk pownn......x pelah...x payah nak marah2...kita nak fun jerk...




lepastu kita explorace....pehhh best seyyy...berikut adalah tempat dan aktiviti semasa explorace...


1.kutip getah


eiiyuuukkkkk....bau pelikkkk getah kering tu.....nak tersedak pown ada....tpi x per.....aku bau jugak sbb sekarang getah dah mahal......nak curik x bleh plak...kesian kat nenek tua tu...penat dia toreh... 
(shazrizal shahmy budak yang baik..huhu)




2.kopek kelapa pakai batu dan tangan


tak penah dibuat orang!!...oleh tak kerana dengan keganasan dan kebrutal_lan kumpulan aku......kelapa tu x kan boleh bukak dengan senang...syabas team OHM!!!!




3.aktiviti di kolam


aktiviti nie kureng sikit sebab ada abang tu menyusahkan kitaorg...aktiviti nie dipanggil 'SOTONG'...bukan sotong spongebob ya adik-adik....sotongnya  berupa baldi jamban...hehe....




4.pegang belut


"eiyukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk" itulah percakapan sesetengah pelajar...aku pon ada jugak cakap...tpi dalam hati jelah.....pegang belut nie memang geli...masa aku nak pegang belut tu macam aku nak pegang harimau,king kong,singa,gonzila dan sebagainya ...takut gilerr....tapi bila dah pegang...rasa macam jelly perisa anggur.....uwekkkk....ada yang menangisss.....relax ye kak...hehe...ini belot yang kitaorang pegang...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

"TARAAAAAAAAAAAA"
besarkan...hehe...mana ada besor macam nie.....cacat tangan aku kalo pegang belut hantu mcm nie...tak posek den...




5.asingkan pelbagai kacang


aktiviti nie dilakukan oleh puteri-puteri ayu kumpulan aku.....diorang kene duduk dengan sopan seperti gadis melayu,,,kelakar plak aku tgk...sbb diorang mcm brutal kan...so bila tengok diorang bersimpuh tu...nampak comel gadis melayu kita nie...hehe..




Pada Jam 12.00 tengah malam (saat yang mendebarkan)....


kita orang semua berjalan di dalam hutan diwaktu malam.....kat situ kita nampak pocong,langsuir,pontianak,hantu raya,hantu suster ngesot pown ada....
(ini adalah satu bohongan semata-mata)hehe.....tapi kita orang ada nampak hantu betol-betol tau....betollll...aku tak tipu....eh, korang nie...percayalah cakap aku nie...betollllLL....aku ada nampak hatu galah dari london...(abang mat salleh yang panjang)...kah3


selepas itu,kita ditinggalkan di dalam hutan kelapa sawit sorang-sorang...tp aku x de feel seram rr.....setakat kelapa sawit...blakang umah aku pown ada...aku n budak lelaki yg laen cubalah buat bising....peduli apa kita!!kah3...




kitaorang tido pukul 3 pg dan bangon semula pukul 5.00 pg seeeeeeeeeepatutnya,,,tp aku bangun pukul 5.40pg...




lepastu kita g jungle trekking...boring lah jungla trekking...kelapa sawit jerk nampak..."we not the cityman"




lepastu kita diminta berenang dalam kolam belut....pehhhhh masin seyyyyyyy.......dah lah kasut aku terbenam dalam lumpur....nk campak jerk abang yang membebel tu pakai kasut tebal aku...


bila balik dari kem...aku terussss tidoOOOOOOOOO0000......besok aku nk ponteng sekolah...peduli apa aku!!!










GO TEAM OHM!!!!!!!!!!!!!!!




eh,aku lupa!!......

katakan eiyukkkkkkk pada belut..haha (jangan marah)


5 comments:

  1. yakkkkkk!!!!!..tak suke!!!!geli..eeewwww.....belut tu sgt licin

    ReplyDelete
  2. wahh best nye kem fizik..ngapela zaman akak dlu takde gini..huhuh

    ~mari blogging:)~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete
  3. mmg fun gler.. rgi cpew yg x g..
    huhuhuhu...aktiviti dye sgt mncbr bg cpe yg g...

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...