Saturday, April 30, 2011

Impian Aku Semasa Kecil...

ini adalah zaman aku dulu-dulu...impian aku dulu2.....aku rasa korang pun sama...hehe



Doktor

sebab apa?? sebab dulu-dulu ramai orang sekeliling aku cakap yang jadi doktor ni boleh tolong mak bapak bila mak sakit...hermm betul lah  tu...


ARKITEK

sebab apa?? sebab aku ni suka melukis...walaupun lukis lembu,kambing or biawak...


PEMAIN BOLA

huh!!! ini dulu zaman aku tadika.....sekarang jangan harap aku nak main bola,tengok pon aku benci!!..sebab   aku kaki bangku.......nguwekkk,nguwekkk....sepak bola pun kene cikgu..


Pilot

korang jangan terkejut aku nak jadi pilot...sebab dulu aku suka kapal terbang....jet pejuang.. untuk letopkan lembu jiran aku yang suka berak bersepah-sepah..!!

 
Perdana Menteri

aku nak memerintah dunia,aku nak jadikan semua makanan jadik gula-gula lolipop dan buat kuih jadi perisa coklat strawbery..haha


polis

sebab aku dulu suka main permainan "polis ENtry"...syokk giler......rindu zaman kecik-kecik dulu main permainan tu dengan kawan-kawan...

menjadi ibu dan ayah

wahhhhhhh....sejuk mak aku mengandungkan aku....haha...biasalah,kanak-kanak mempelajari alam dunia melalui tingkah laku ibu bapanya....



sekarang ni,aku bercita-cita untuk menjadi 
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

doktor gigi yang gagah dan tegas!!! ada berani~~

No comments:

Post a Comment

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...