Thursday, April 28, 2011

Fizik~~~~~susah tahap 10

aharks!!!.....kenapalah aku susah sangat nak faham fizik ni....nampak senang, tapi...SUSAH~!!..


mungkin sebab aku nie lembab sikit or aku malaz..


cikgu ajar aku...aku mesti confuse...tak faham dan sebagainya.....formula-formula fizik nie susah lahh...






wahai Albert.....apsal lahh ko mempunyai otak yang genius pasal fizik nie...patotlah rambut ko macam penyapu mop....

pelajaran yang aku baru aku pelajari



nampak senang....tapi......blurrr beb....!!!



sape ni??? sebok jerk masuk entry aku ni!!..
hehe...dia nie sebenarnya..orang genius kedua selepas Albert Einstein...walaupun cacat...tapi otak dia mampu berfikir seantero galaksi...tapi lebih banyak mitos daripada bukti...huuh!!




heishhhh.....bercakap tentang fizik nie....marilah kita tgok muke2 Albert Eistein yang Poyo Tapi Genius ni...


aku rasa nie gambor dia sebelum genius kot....


semakin genius semakin jendol dan beruban..


semakin genius semakin jendol dan beruban...hehe~~






semakin genius....semakin.....eh, sape nie..???







4 comments:

  1. Salam... bersabar yerr adik saudaraku....
    sentiasa mengingati Tuhan Maha Esa...
    mencekalkan hati, semangat tinggi...

    p/s: usaha tangga kejayaan... =)

    ReplyDelete
  2. Jaooh gler klz ko...,cpt nyer ckgu ajo...,

    ReplyDelete
  3. NORUL:wahai kaka saudaraku....aku ku berusaha bersungguh-sungguh!!



    amin:jauh bende nyerrr.......baru bab 2...x paham2 lg

    ReplyDelete
  4. fizik!!!

    my first top subject that i didn't LIKE!!!

    ak xley kte susah nnti betol2 set mind dlm otak betol2 susah nk jwab dlm pekse(tu abg aku ckp laa)...

    tpi kan...

    betol gak ekk albert einstein tuh...ade rampbut tercacak mcm penyapu....hesh! (mulot xde insurans!!!)

    dah rambot mcm tuh nk buat mcm mane daa~
    hailah3~

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...