Tuesday, March 1, 2011

MASALAH TIDUR LAGI

Erm....ini kisah aku dalam KARANGAN....






Pada suatu hari...aku bertekad untuk tidak tidur awal kerana pada hari esok ada ujian....tapi habits aku memang tidur awal...dalam kira2 pukul 9.30pm hingga 10.00 malam ,asyik ngantok aja....x boleh tahan .....untuk mengelak perkara itu berlaku....aku bercadang untuk minum secawan nescafe....
                     setelah minum,dan dalam beberapa minit mata aku menjadi segar bugar bak kuntum-kuntum bunga mawar berwarna putih bermandikan embun...(lebih-lebih plak)...
                 Malang tak ada GPS....aku tiba-tiba diserang batuk...batuk...batuk....dan batuk....sampai kefokusan aku nak belajar terganggu....mak aku telah mencadangkan aku untuk supaya minum sesudu ubat batuk....aku pun terus dapatkan ubat batuk tersebut...
                     Setelah minum ubat tersebut....batuk aku semakin hilang....Akan tetapi aku terasa ngantok tahap GABAN!!....kepala ku berat sangat2...akibat minum ubat batuk tadi...aku mengalah dan terus tidur...Pada pukul 10.00 malam plak tu.....SABO JELAH...


                                                     

1 comment:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...