Tuesday, March 22, 2011

Kucing oh Kucing...

huuuuu...ari nie skolah dicutikan,syokkkkkkk beb....tapi bila pagi2 rasa boring plak...so aku naiklah motor bapak aku pusing satu taman sebelah umah aku.......


  dalam perjalanan aku pusing2 kat taman tu.....aku ada ternampak sekor anjing yang sedang mengekpressssstasikan waste produk dia dengan begitu tekon skali....tapi aku tgok sekilas jerk sebab aku ada pengalamannnn....


    Ari tuuu,aku ada jalan2 jugak naik moto EX5 bapak aku kat taman tu...aku ada ternampak anjing itam yang tengah tekoooonnn gilerrr dia berak...dia nak expressss najis mugholazoh dia tu susah sangat...aku pown  nak wat jahattt!!!! (ketawa dulu)...HAHAHAHA!!! siaplah ko anjing!!...kih3.....aku mendekati anjing tu dengan perlahan-lahan...dan aku honnnn kuat2 kat dia....PONNNNNN!!! ha ko, mencicit najis dia...haha....aku pown gelakkk sepuas-puasnya....hahaha padan muka anjing tu...berakk bersepah-sepah lagi...kuih3.....tiba-tiba...........


     (SUSPEN).........








didepan aku ada kucing melintas...oh tidakkk...OMG!!....masa tu aku dah tak boleh brekkk....lalu aku langgor jerk dia....BOOMMM KEBABOOMM!!!!..
....CINABENG!!!! punya kucing nasib baik aku tak  jatuhhh.....pergghhh!!!...menyesal gilerrr kaco anjing tu...kan dah dapat balasan....tapi kucing tu ada nyawa lagi lapan...dia x mati poiwn aku langgar dia....


KEPADA ANDA SUME....DONT TRY THIS AT The dog was shit!!!









4 comments:

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...