Thursday, March 24, 2011

KATAKAN TAK NAK PADA GEMOK!!

Semakin banyak cuti....semakin banyak meluangkan masa dengan makan....tido...makan....tido.....itu lah sikap aku yang tak boleh diubah....




tapi yang peliknya....perut aku yang montok nie...tak gemok-gemok.....slim ajaaa.....boroiii bila minum air banyak-banyak jerk...lepas tu kempis balik...so...aku bersyukurrrrr sangat-sangat...




kadang-kadang aku terpikir jugakk....kalo aku terus jadi macam nie...masa depan aku macam mana??


mesti banyak penyakit.....dah lah aku malaz nak bersenam....naik basikal pegi sekolah pown ala qadar jerk...




 aku tak nak jadik macam budak gemok nie...




   aku tak nak jadikk lelaki yang berlemak di perut dan berpayu dara (muntah hijau)




 aku tak nak bila dah besar nanti....aku tak boleh pegi mana-mana sebab tak boleh jalan...gemok sangat.....tidooo jerkk keje...




 aku tak nak membazir duit sebab asyik ganti penimbang berat badan jerk...asal nak timbang jerkkk pecah!!...nak timbang jerk pecah!!




 aku tak nak ada penyakit-penyakit macam nie...nonono














           KATAKAN TAK NAK!!!! 
        PADA OBESITI DAN GEMOKKK




                    


TAK NAKKKKKKKKKKK!!!!!!!

1 comment:

  1. Wahaha..,makan banyak..,x gemok..,makan banyak...,berjerawat...,kih3

    ReplyDelete

Rajin-rajinlah komen yerr

Kecomelan anda terserlah kalau anda klik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...